Chiang Rajanje

Danes sem si najela gorsko kolo, da bi raziskala okolico. Šla sem do slapu Khun Korn in belega templja, za kar pa sicer sploh ne bi rabila gorca. Najbrž mestno kolo ne bi bilo samo cenejše, ampak tudi bolj udobno in skoraj enako hitro. Vseeno, bilo je lepih 70 kilometrov. Potem, ko sem se nehala zgubljat po mestu :)

image

Nam tok Khun Korn je visok 70 metrov, v tolmunu pod njim se da plavati. Do njega prideš skozi čudovito bambusovo džunglo.

image

Beli tempelj je samo kakšnih 20 km stran, pa sem odkolesarila še do njega. Mogoče je dobro, da je čez vikend zaprt zaradi nekih parad, tako da se da narediti tudi sliko brez turistov. Od zunaj izgleda super. Niti približno še ni dokončan.

image

image

Poleg tega smo se potepali po jutranji tržnici in večerni walking street, ki je precej obsežnejša od mojih pričakovanj.

image

image

Pravzaprav sem precej zmatrana, tako da bo tole za danes vse. Lahko noč!

Leave a Reply

