Chiang Mai drugič

Malo zamujam z objavami, ni časa :)

Po klatenju v Chiang Maiu sem si naslednji dan sposodila zelo spodobno mestno kolo za 50 bahtov. Odkolesarila sem do slapu blizu mesta, ob poti na Doi Sutep. Naslednjič najamem gorca in osvojim ta klanec, 6% in 19 km. Upam :)

image

image

image

image

Potem sem zasledovala lokalnega kolesarja in odkrila čudovito kolesarsko stezo, ki vodi do lepo urejenega rezervoarja, kjer meščani med vikendi dobro jedo in počasi kolesarijo. Res počasi, tudi tisti v popolni bojni opremi na kvalitetnih kolesih.

image

image

image

image

image

Ker sem ugotovila, da imajo prekomerne količine sojinega mleka ugoden vpliv na prebavo, me je zaneslo in sem si na poti nazaj kupila 3,6 litrov sojinega mleka, zdaj pa moram ta tovor nositi s sabo :|

Na moje največje veselje sobotni nočni tržnici sledi nedeljska v drugem, bližjem delu mesta! Še več novih dobrot :)
Najbolj sem se razveselila najcenejšega povsem legitimnega sušija mojega življenja. Drugi del obroka so bile nekakšne bambusovo-riževe kocke z začinjeno omako, neke riževe sladkarije in kokosov sladoled.

image

image

image

Moram reči, da me ponujene prehranske opcije bolj radostijo kot templji, ki so vsi zelo novi ali pa nedavno obnovljeni, da se kar svetijo.
Kar ne zmanjka čudnih zadev za probat, že samo sadja sem poizkusila cel kup.
Aha, tole oranžno na levi je tisti čudaški plastelinasti sadež v družbi “rose apple” (ki nima nič skupnega z jabolkom) in papaje, ki jo zdaj že 3 dni vlačimo s sabo.

image

Leave a Reply

