Lenarjenje

Ker predvidevam, da ne bom zmeram oskrbljena z internetom, moram še na hitro prilimati sliko Klong Chao slapa.
To je ta, ki ga ne morem doseči s kajakom. Danes sem ob plimi spet šla tja, tokrat z boljšo tehniko veslanja. Ni se mi dalo peš, čeprav je samo kakšna dva kilometra stran, ker bi morala obleči hlače. Potem sem nekaj časa brodila po reki gor in lezla skozi džunglo, ki je kmalu postala neprehodna :(
Še enkrat sem parkirala malo bolj ob reki dol, ampak me je odgnal jezen pes. Zakaj so vedno najbolj hudi na kolesarje in kajakaše, motorje pa gladko ignorirajo?

No ja, do slapu sem sicer kolesarila zjutraj, preden sem morala vrniti kolo.

image

Lep je! Lahko se obesiš na vrv in skočiš v tolmun. Reka je bolj prijetna od morja, ker je manj vroča.

image

Ob njem so celi roji belo-rumeno-oranžnih metuljev.

Popoldne sem šla spet šnorklat, ampak jaz ne bi bila jaz, če ne bi pozabila leč. Vseeno sem locirala najljubšo jedilnico jate črtastih ribic in lebdela med njimi in kupi zadev, ki jih je nočna nevihta odplaknila v morje.
Zdaj je vremenska napoved za cel teden slaba, tako da grem jutri nazaj na celino, ampak še ne vem, kam.
V kopalnici me je poleg Fride obiskal tudi 30-centimetrski belo-zelen kuščar, ki zganja presenetljivo veliko hrupa.
Prav tako ptič, ki živi pod mojim oknom in spušča smešne zavijajoče zvoke, da je težko spati :)

P.s.: Kaj je narobe z ostalimi ljudmi, da v tej vročini ne švicajo?! Meni se 4-5 litrov vode na dan zdi odločno premalo…

Leave a Reply

