kaj sem počela včeraj

Poročilo z jama:

1. nihče ni umrl ali dobil napada božjasti

2. niti jaz

3. niso me izgnali

4. za migrene nisem ziher

Usedla sem se za nekega človeka z ustno harmoniko. Kmalu se je za moj hrbet usedel nekdo z nekim pihalom in nenadoma se je krog obrnil in sem bila v sredini. Igrali so super. Izkazalo se je, da sta vsaj dva profesionalna glasbenika, ki snemata v Bangaloru (Izraelec na flavti in Indijec na neki škatli s tipkami). Session so snemali, toda to sem opazila šele, ko sem brcnila mikrofon, ki ga je nekdo podtaknil pod moje noge. Ups,

Moji posnetki so sicer bolj za en mišji iztrebek, saj se je življenje moje baterije bližalo koncu, vendar bom mogoče čez kak teden uploadala material na youtube.

Skratka bilo je luštno. 4 kitare, 4 djembe, 2 harmonikasti zadevi, 1 flavta, 3 ropotulje in en beatboxer.

Poročilo za danes sledi nekoč drugič, sem tako utrujena, da grem kar spat (ura je pol enajstih zvečer). Mislim, da v življenju še nisem bila tako zagorela in tako umazana.

Leave a Reply

