fino bi bilo, ce bi ta racunalnik imel braillovo tipkovnico

Odkar se uradno pristevam med slepce, se mi zdi, da so vsi moji cuti otopeli, saj nikogar ne prepoznam. Ljudi iz mojega cafeja spoznam po glasu.

Mislim, da se me loteva vnetje usesa. Optik seveda ne dela zjutraj, ceprav je obljubil. Zdaj moram cakati v Gokarni se 5 ur, da lahko spregledam.

Edit kasneje: zdravnik je potrdil moje sume o infekciji uses. Pregled, dvoje antibiotikov, kapljice za usesa in probiotiki so bili vsi skupaj malo manj kot 4 evre.

Tako sem trenutno slepa, gluha in 3 dni ne smem v vodo. To najbrz dobim za kazen, ker je moja kocica 20 metrov od morja :)  Zdaj se moram samo potruditi, da se v temi ne polomim po skalah (upam, da ne klicem hudica s tem).

Ko dobim ocala, se bom intenzivno socializirala, si sposodila kolo in kupila se kaksno knjigo in se imela se bolj lustno.

Se 3 ure kasneje: ocal danes ni, baje bodo jutri ob desetih. O tem imam dvome, saj bo sobota. Morda bi bilo res bolje, ce bi jih sla narediti v Karwar (60 km stran).

Tegobam navkljub prisegam, da se imam strasno fino! Res me veseli, da je to potovanje tako lustno in je bila vecina mojih strahov odvec. Se manj kot dva tedna me locita do odhoda, najraje bi kar ostala tukaj.

One thought on “fino bi bilo, ce bi ta racunalnik imel braillovo tipkovnico

Leave a Reply

